Huomioithan että voit valita kirjautumistapasi
Kirjaudu täysin oikeuksin Kirjaudu rajallisin oikeuksin
käyttäjätunnus tai asiakasnumero puhelinnumero salasana Tarkista käyttäjätunnus tai salasana Oma Liittymässä tekninen vika, emme pysty näyttämään tietojasi juuri nyt.
Unohtuiko tunnus tai salasana?

Tiesitkö

Top 5 Oma liittymässä:

  • Saldon ja laskujen tarkistus
  • Laskun eräpäivän siirtäminen
  • Liittymäpaketin muutokset
  • Omien yhteystietojen päivitys
  • PUK-koodin tarkistus

Tietoa tunnuksista:

Olet tehnyt itsellesi käyttäjätunnuksen ja salasanan silloin, kun olet kirjautunut ensimmäistä kertaa Oma liittymään. Näin käyttäjätunnuksesi voi olla esimerkiksi asiakastunnuksesi tai puhelinnumerosi tai jokin sinun itsesi valitsema tunnus.

Jos et muista tunnusta tai salasanaasi, voit aina tehdä uudet tunnukset.

Luo tunnukset

Tätä varten tarvitset pankkitunnukset, joilla varmistamme ettei kukaan ulkopuolinen pääse käsiksi liittymääsi ja tietoihisi.

Tiesitkö

Kirjautuessasi puhelinnumerolla voit:

  • Nähdä puk-koodisi
  • Tarkastella tai maksaa laskusi
  • Seurata tilauksesi etenemistä
  • Tilata asiakastiedotteet

Tietoa tunnuksista:

Kirjautuminen puhelinnumerolla on tarkoitettu esimerkiksi lapsille tai senioreille, jotka eivät itse vastaa liittymänsä maksuista. Näin puhelinnumerokirjautumisen kautta voit nähdä vain liittymän palvelut tai esimerkiksi puk-koodin.

Jos haluat tehdä liittymääsi muutoksia, ota yhteys liittymäsi omistajaan tai kirjaudu Oma liittymään käyttäjätunnuksella.

Tarvitsetko apua?

Asiantuntija auttaa aamuvarhaisesta iltamyöhään
Avaa chat

Täydet oikeudet (omistaja)

Jos olet itse tehnyt liittymäsopimuksen, olet silloin liittymän omistaja. Sinulla on täydet oikeudet hallita liittymääsi ja sen palveluita eli sinulla on oikeudet mm. tilata tai poistaa liittymäsi palveluita sekä muuttaa liittymätyyppiä. Jos olet allekirjoittanut myös esimerkiksi lastesi liittymäsopimukset, hallitset myös näitä täysin näitäkin liittymiä. Tarvitset kirjautumiseen pankkitunnuksesi, joilla sinut tunnistetaan pankkisi palvelussa, mutta Tele Finland ei kuitenkaan näe pankkitietojasi eikä tiliäsi veloiteta millään tapaa.


  1. Klikkaa "Jatka" -painiketta.
  2. Valitse verkkopankkiyhteys klikkaamalla pankkisi kuvaketta.
  3. Pääset valitsemaan itsellesi tunnuksen sekä salasanan, ja lopuksi henkilöllisyytesi varmistetaan verkkopankkitunnustesi kautta.
  4. Kirjaudu juuri luomillasi tunnuksilla Oma liittymään. Tunnuksesi ja salasanasi pysyvät tästä lähtien samana, joten voit aina käyttää niitä kirjautumiseen. Jos haluat vaihtaa tunnuksesi tai salasanasi, voit vaihtaa ne Oma liittymästä kohdasta ”Omat tiedot”.
  5. Jos hallitset muidenkin (esimerkiksi lastesi liittymiä), voit halutessasi luovuttaa joitakin valtuuksia myös heidän hallittavikseen Oma liittymässä kohdassa ”Omat tiedot”
Jatka

Rajalliset oikeudet (käyttäjä)

Jos taas liittymäsopimuksesi on tehnyt joku muu, olet liittymän käyttäjä. Käyttäjiä ovat mm. lapset, joiden liittymä on vanhempien nimissä tai seniorit, joiden liittymää hoitavat heidän perheensä. Käyttäjänä sinulla on mahdollisuus tutustua liittymäsi palveluihin Oma liittymässä, mutta et voi muuttaa niitä. Jos haluat tehdä muutoksia, tulee sinun ilmoittaa asiasta liittymäsi omistajalle. Voit liittymän käyttäjänä kuitenkin tarkistaa esimerkiksi saldosi, PUK-koodisi tai tilata tiedot uusimmista eduista ja tarjouksista.

 

  1. Klikkaa "Jatka" -painiketta.
  2. Kirjoita vasemman laidan puhelinnumero –kenttään oma puhelinnumerosi ilman välilyöntejä (esim. 0401234567)
  3. Salasanan saat tilattua lähettämällä viestin SALASANA numeroon 15400 (tilaus 0 €). Saat salasanan paluuviestinä.


Jatka

Tarvitsetko apua?

Asiantuntija auttaa aamuvarhaisesta iltamyöhään
Avaa chat